Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maniek
Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Przysietnica
|
Wysłany: Nie 19:44, 23 Gru 2007 Temat postu: Uszkodzenia |
|
|
Widzieliście wszyscy co działo się dzisiaj na race. Takim przypadkom można zapobiec tylko gdy niezniszczalność będzie dozwolona, lub uszkodzenia będą wynosiły 20%. Proszę pozostałych adminów o przeanalizowanie tego pomysłu i ewentualne zorganizowanie ankiety na ten temat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
ASpec
Administrator
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 2:35, 25 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Też tak myśle ;] przynajmniej wiecej osob pokona pierwszy zakręt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Exodus
Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:57, 26 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Chociaż wtedy wyscigi będą mniej realistyczne... No ale przynajmniej połowa stawki nie będzie miała dodatkowej wizyty w boksie na pierwszym okrazeniu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ASpec
Administrator
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 0:18, 27 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
obejrzyj repa to zobaczysz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lowicz
Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Przysietnica
|
Wysłany: Czw 10:50, 27 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
to zdecydowanie dobry pomysł!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Hubert
Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Czw 12:29, 27 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Według mnie powinno być na 20% gdyż nei miało by to zadnego sensu na niezniszczalności jechać bo nie było by ciekawie !! a tak zawsze może się coś stać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|